قوانین ثبت سفارش
سیاست حفظ حریم شخصی
امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره بسیاری از کاربران از اینترنت حریم خصوصی و حفظ آن ها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است.نگرانی بسیاری از همکاران محفوظ ماندن اطلاعاتی است که در اختیار مجتمع پی اس دی چاپ قرار می دهند می باشد.
باید گفت این موضوع برای ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.در ادامه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران را ملاحظه خواهید کرد.
اطلاعاتی که از شما دریافت خواهد شد
برای ساخت اکانت سامانه فروش آنلاین به اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، آدرس ایمیل ، آدرس مجموعه ، نام شرکت/فروشگاه ، استان و شهر ، نوع دریافت سفارشات و قبول قوانین از کاربران نیاز داریم تا بتوانیم خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهیم.
چگونه از اطلاعات شما محافظت خواهد شد
با وجود اینکه امنیت را به صورت نسبی تعریف می کنند در طراحی پلتفرم اتوماسیون اداری مجتمع پی اس دی چاپ سعی شده از بالاترین سطوح امنیتی استفاده شود.همچنین هنگام ساخت کاربری در سامانه فروش آنلاین،پردازش بارگذاری و ثبت سفارش تمامی فایل ها و اطلاعات وارد شده بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره شده و توسط فایروال های قوی حفاظت شده و نزد ما محفوظ خواهد ماند.
نکات قابل توجه
2) فرض بر صحت اطلاعات ورودی کاربران در زمان عضویت می باشد و پس از آن، هر نوع عملیات، اعم از بازیابی رمز عبور یا حتی تحویل کالا به شخصی می باشد که مدارک لازم را برای احراز و تطبیق هویت خود ارائه می دهد. مجتمع این حق را دارد که در صورت عدم تطابق اطلاعات، سفارش آماده شده را به کاربر تحویل ننماید.
3) جزئیات وارد شده در زمان ثبت سفارش در صفحه مربوطه، معادل نوشتن فرم سفارش مکتوب است و تایید نهایی سبد خرید به منزله امضای آن فرم می باشد.
4) فرض بر این است که کاربر، آشنایی ابتدایی به اصول طراحی و مراحل چاپ دارد و در صورت بروز هر نوع مشکل در سفارش، اعلام عدم آگاهی از چاپ از سوی ایشان پذیرفتنی نیست.